Interim Management

Interim Management en inkoop

Pro Mereor helpt bij behoefte aan (tijdelijke) ondersteuning op het gebied van inkoop en aanbesteden.

Wij bieden u inkoopprofessionals die zich kenmerken door een pragmatische aanpak en inlevingsvermogen in uw organisatie. Wij streven naar een functionele, hechte samenwerking met korte lijnen waarbij resultaat en kwaliteit voorop staan. Daarbij is het uitgebreide inkoopkenniscentrum van Pro Mereor altijd beschikbaar. Een sterke combinatie die u de zekerheid verschaft van professionele ondersteuning. Wij hebben een uitgebreid netwerk van inkoopprofessionals.op wie u zowel op tijdelijke als permanente basis een beroep kunt doen. Zij weten wat er in de markt speelt en kunnen zich snel inwerken in uw specifieke situatie. Wij bieden u de volgende functiegroepen:

  • Inkoopmanagers;
  • Facilitymanagers;
  • Tactisch en strategisch inkopers;
  • Juristen;
  • Aanbestedingsjuristen.

Voor inkoopprofessionals

​Pro Mereor kenmerkt zich door een open en respectvolle cultuur waarin de klant voorop staat. Om aan de hoogste eisen van dienstverlening te voldoen stimuleren wij de ontwikkeling van onze professionals. Zowel vaste medewerkers als professionals die namens ons bij een opdrachtgever worden ingezet bieden wij persoonlijke ontwikkelingstrajecten.

Zoekt u een interessante vaste functie of een interim-opdracht op het gebied van inkoop en/of (Europees) aanbesteden? Dan komen wij graag in contact met u. Wij hebben een uitgebreid landelijk netwerk van opdrachtgevers in diverse branches.

Contact

Wilt u meer weten over onze dienstverlening, of denkt u dat u een waardevolle aanvulling bent voor ons netwerk? 
Neem dan contact met ons op via 026 370 14 76 of via de contactbutton.