Helpdesk

De digitale aanbestedingshelpdesk van Pro Mereor is bedoeld voor iedereen die te maken heeft of krijgt met (Europees) aanbesteden. Wij ondersteunen u bij al uw vragen.

Eén loket

De digitale helpdesk biedt u één loket voor al uw aanbestedingszaken. Gemakkelijker kan het niet. De helpdesk is bedoeld voor inkopers, projectleiders, managers en juristen, maar ook voor het bedrijfsleven dat geconfronteerd wordt met de aanbestedingswetgeving. Kortom: voor iedereen die meer wil weten over dit onderwerp.

Vragen op het gebied van (Europees) aanbesteden?

Als u een vraag heeft over een bepaald onderwerp op het gebied van (Europees) aanbesteden stuurt u een e-mail met uw vraag. Binnen 24 uur krijgt u een antwoord op uw vraag middels een e-mail. Telefonisch overleg is natuurlijk ook mogelijk. In dat geval nemen onze juristen of consultants contact met u op om nader te overleggen. U mag onbeperkt vragen stellen.

Abonnement helpdesk

U kunt gebruikmaken van de helpdesk door een abonnement te nemen. De abonnementsperiode is 1 jaar en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. De prijs van het abonnement is gerelateerd aan het aantal personeelsleden dat gebruikmaakt van de helpdesk. Jaarlijks ontvangt u een nota. De abonnementstarieven zijn exclusief BTW. De overeenkomst tot gebruik van de 'online aanbestedingshelpdesk' is van toepassing.

1 jaar gratis helpdesk

Neemt u deel aan onze inkoopcollectieven of verstrekt u ons opdracht voor bijvoorbeeld het opstellen van een inkoophandboek, het uitvoeren van een inkoopanalyse of het begeleiden van een (Europese) aanbesteding dan maakt u 1 jaar gratis gebruik van de helpdesk.

Contact

Het e-mailadres van de helpdesk is helpdesk@pro-mereor.nl, of neem contact op via de contactbutton.