Het inhuren van personeel, is dit een HRM- of inkooptaak?

Het inhuren van personeel, is dit een HRM- of een inkooptaak?

Op donderdag 3 november verzorgt Pro Mereor een inspirerende workshop op de FSR conferentie bij ROC De Leijgraaf in Oss. De workshop heeft als thema: Het inhuren van personeel is dit een HRM- of een inkooptaak?

Met de komst van de nieuwe Aanbestedingswet en ook het vervallen van de 2B diensten is de regelgeving omtrent het inhuren van tijdelijk personeel als ook het inhuren van (advies) diensten aangescherpt.

Tijdens de workshop passeren de volgende onderwerpen de revue:

  •  Inhuur van een ZZP-er (onderwijspersoneel is weer anders als ondersteunend personeel);
  • Wat is het verschil tussen een ZZP-er en een leverancier? Regelt personeelszaken nu het contract of is er een verschuiving naar inkoop?
  • Hoe maken we de balans op in onze leverancierslijst en welke aanbestedingsstrategie past daar nu het beste bij?
  • Welke methodieken adviseert met om het aantal aanbestedingstrajecten te beperken?

    Meer informatie over de FSR conferentie vindt u hier: http://www.fsrconferentie.nl/
Recente Nieuwsitems
Bekijk alle Nieuwsitems